Road trip 10

130815
 
Day 10
 
mysigt att vara i min sovsäck ute, verkligen!
 
Fin utsikten från stolen med min sovsäck ;)
 
En härlig ställe!
 
Gick för att ta bilder på renarna
 
Renarna :)
 
Kirkeporten in Skarsvåg, Norway
 
En färgstark glad kvinna vid namnet, Stålis :)
 
Me in peace mind over the sea
 
Rebeka å me
 
Den berömda klippan - Kirkeporten
 
Me å Kirkeporten
 
The rock formation is a geological wonder, a fissure several metres
wide in a cliff overhang shaped like a big gate. The views of
the rock formation “Hornet” are breathtaking.
 
Here we are: The northernmost in the world.

Here we are: Ice Bar in Honningsvåg, Norway ⛄
 
Fruarna Stål
 
Jag ser ut som en ⛄
 
Drack med ett glas gjort av is.
 
 Nostalgiskt - Lefsa, mumsigt :p
 
Mötte flera renar på vägen..
 
Vi stannade i Trollholmsund, Norge
 
 Trollholmsund - a place with a fascinating history
 
Berggrunden består av dolomit som formats till spännande raukar.
Många ser ut som figurer och varelser.
 
Jag med en liksom ser ut som en katt med en krona
 
Here we are: Trollholmsund, Norway
 
 
Natti, day 9
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback