today...

TODAY

Idag är det exakt ett år sen du gick bort och det gör fortfarande jäkla ont!


Varför blev det just du som drabbades av cancer?


Det finns många saker som jag vill berätta om dig här men jag orkar inte för det gör fortfarande ont.
Ibland känner jag att du är fortfarande i livet och dricker te.

Jag kan inte glömma dig och mitt hjärta kommer aldrig att bli som det var innan.






Jag har tänt en ljus för dig, farfar!

Du är saknad!



grattis på din födelsedag idag, kusin F!
God natt


Kommentarer
Postat av: sofiaw

jag får fira cami åt dig istället :) fint inlägg du skrivit... kram!

Postat av: Cami

ja vi alla saknar honom... fin bild på er bbåda.. farfar såg glad ut på den bilden..







2008-09-01 @ 09:26:01
Postat av: Britt

Oj vad tiden går så fort jag tyckte det var alldeles nyss. Fin skrivet av dig om din farfar....

2008-09-05 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback