Aha...

Aha


Om 5 dagar kommer jag att lämna Sverige och åker över till andra sidan jordklotet, USA!


 

I onsdags tränade jag ett hårt pass på SATS, ett grymt träningsställe. En stund därpå kunde min mobil inte ta emot något alls för det är ingen täckning därinne. När jag gick hem kom jag att tänka på mobilen..


Bla bla bla bla bla....

"Hej! Är du intresserad av gratis USA resa? Ring mig! Kram xxxxxx"


Hade ett missat samtal också, efter några timmar hade jag bestämt mig att åka dit och blir borta i tre hela månader! Det pågår ingenting i min hjärna då det hände och nu har jag en flygbiljett i handen.

Damn, ska jag verkligen åka?


Det är så mycket som måste fixas nu innan jag åker och imorgon vill jag köpa flera böcker som jag ska ta med.

Idag har jag fryst träningskortet på SATS.

Det tråkigaste av allt är att jag inte hinner träffa min familj som bor i norrland innan jag åker.


Det bästa av allt är att jag ska träffa Lea nu på tisdag så hon blir den sista
som ser mig innan jag åker iväg till andra sidan jordklotet, USA!



 

Hej då swedish, svenskt teckenspråk och Sverige!



Hej till english, amerikanskt teckenspråk och USA!




må du leva, sooderberg




Kommentarer
Postat av: Anna N

Jaa skvallret har redan hamnat hos mig i torsdags.. FORVANAD!!!!! men det ska bli kul att se dig igen efter en lang tid.. Hor av dig garna nar du har installerat dig ner dar!! kram

2008-08-31 @ 04:19:47
Postat av: Sofia

såå kul!! hörde det idag att det blev du som ska åka över :) du måste blogga oftare o berätta hur du har det over there! :) då missar jag dig ju i piteå kom jag nu på men önskar dig en lycklig resa! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback