ett rosa kort...

Uppdatera


Nu äger jag ett rosa kort, körkortet!

Jag körde upp i mitten av juli efter att inte kört ett dugg innan uppkörningen, sist jag körde var i slutet av maj.

Det var ju helt sjukt och grymt?!

Värst av allt var att jag körde upp här i Stockholm - 08, just det och vi systrar är bäst som
klarade det på samma uppkörningsplats och så norrlänningar kan också köra i 08 trakten!


jag visade upp körkortet, stolt?


Jag typ bara aha när jag klarade uppkörningen, noll aning och jag steg ut från bilen.
Jag tackade Markus Söderberg som godkände mig och gick 150 meter.

Då kom känslan inuti mig - frihet!

Jag log brett och tänkte fy fan var det så enkelt att skaffa körkort?
Varför skaffade jag inte det tidigare och då slapp jag alla jäkla pluggande
och sätta upp övningsskylten bak på bilen?!

Bättre sent än aldrig!

Men jag lovar att det var kul att plugga nu idag än för tusen år sen då hade jag ingen motivation och
inget nytta av ett skit körkort! Jag njöt verkligen av tiden som körkortslös och jag hade det så bra!

Jag förtjänade det nu och är glad över det!


Nu ska jag njuta av att vara körkort:are, ha-ha!


God natt...



Kommentarer
Postat av: sofiaw

GRATTIS!!! ja ni söderberg är så duktiga!!! :)

Postat av: Tessan N

Va sjukt härligt att få körkort till sist efter all året du försökt ta igen osv........Snart e väl min tur :S:S:S:S:S:S...Hoppas man får MOTIVATION ATT SKÄRPA sig!:PKRAMPUSSA!GRATTIS

2008-08-29 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback