half soul...


a half soul
image15
















Nu har jag bara en halv själ kvar, ju sant
och jag vill ge bort mina tankar.










Next stop: Örebro


















Exakt ett halvår efter min farfar gick min morfar bort och det var inte kul att gå på begravning, få tårar rinna nedåt och börjar minnas alla minnen. Det kommer att bli en jobbig begravning, då känslor från förra begravningen kommer in och blandar med nya känslor.
Begravningen sker den 20 mars...



 

Jag behöver dig, saknar dig och hjärtar dig - alltid


Kommentarer
Postat av: sofiaw

snygg bild! tråkigt med begravningen :( cami berättade om morfar. det blir säkert en fin begravning, tråkigt - när ni har precis varit på en nyss... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback