The 52 weeks...

Just nu har jag ett projekt

"The 52 weeks..."

Hoppas jag lyckas genomföra det.

Att jag kommer jämt tänka på det.

Hur, vad och när. Att planera hela tiden.

11 veckor har gått.

En utmaning för mig!

Se och njuter av bilderna...


Week 1 - Jönköping

Week 2 - Stockholm

Week 3 - Espoo, Finland

Week 4 - My bed, Stockholm

Week 5 - Stockholm

Week 6 - Malmö

Week 7 - Hamburg, Tyskland

Week 8 - Stockholm

Week 9 - Stockholm

Week 10 - Göteborg

Week 11 - Stockholm


Amen, Malins




Kommentarer
Postat av: Cami

41 veckor kvar :)



spännande att se bilder!



Puss

2012-03-19 @ 23:10:55
Postat av: mia

skithäftig projekt! spännande att se bildspel till nyår, så vilka platser du har gjort dina hoppbilder ;-)

2012-03-20 @ 14:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback